Blog

Arskom Group to przede wszystkim ludzie. Eksperci i pasjonaci, którzy stale pogłębiają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. W tym miejscu specjalnie dla Was piszemy o tym, co w świecie marketingu najważniejsze i najciekawsze.

Arskom Group wprowadza nowy model obsługi i łączy marketing ze sprzedażą. Pierwszym klientem NRGBOX

Arskom Group wprowadza nowy model obsługi i łączy marketing ze sprzedażą. Pierwszym klientem NRGBOX

2018-07-06 11:33:55 - Autor: Arskom Group

Poznańska firma wprowadzająca na rynek przydomowe siłownie podpisała umowę na obsługę marketingowo-sprzedażową z Arskom Group. Agencja otwiera w ten sposób nowy model współpracy z klientami, w ramach którego bierze odpowiedzialność nie tylko za ich komunikację, ale i wyniki sprzedażowe.

Agencja odpowiada za komunikację firmy według wypracowanej razem strategii oraz za sprzedaż produktu. – Nowy model to wynik często słyszanych od klientów pytań o to, jak nasze działania przełożą się na sprzedaż – wyjaśnia Piotr Glinkowski, Account Director i członek zarządu Arskom Group. – Dzięki takim działaniom chcemy być jeszcze bliżej obsługiwanych marek. Dopóki nie mieliśmy kontroli nad procesami sprzedaży, nie mogliśmy dawać klientowi gwarancji, jak wygenerowane leady przełożą się na wynik. Postanowiliśmy to zmienić – dodaje.

Dla nas współpraca z agencją to kolejny krok w rozwoju firmy. Dywersyfikując działalność weszliśmy w nowy segment oferując unikatowy produkt jakim jest NRGBOX, teraz musimy wzmocnić jego rozpoznawalność i sprzedaż – tłumaczy Leszek Filipiak, Prezes Zarządu NRG Solutions Sp. z o.o.. NRGBOX jest obecny na rynku od niewiele ponad roku i odnosi już pierwsze sukcesy. W maju 2017 roku produkt został nagrodzony złotym medalem podczas FIT expo fitness & sport park w Poznaniu. Na początku 2018 firma zajęła drugie miejsce w konkursie Sport-up na sportowy start-up roku, a także przyznano jej Honorowe Wyróżnienie w konkursie StandOUT FIBO 2018 oceniającym jakość stoisk podczas największych targów branży fitness na świecie.

 NRG BOX

NRGBOX jest przydomową siłownią klasy premium. – Gdziekolwiek pojawialiśmy się z naszym produktem, słyszeliśmy zachwyty. Nie zawsze jednak potrafiliśmy przekuć to na sprzedaż. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Arskom Group wejdziemy na zupełnie inny poziom – zapewnia Filipiak.

Arskom Group to agencja marketingu zintegrowanego specjalizująca się w marketingu sportowym, od lat współpracująca z czołowymi polskimi sportowcami. Realizuje projekty i kampanie promocyjne dla największych marek takich jak Nike, Samsung, New Balance, PZPN czy Budimex. Zgodnie z nową strategią firma coraz większy nacisk kładzie na obsługę klientów z branży technologii i nieruchomości.

Arskom Group