Blog

Arskom Group to przede wszystkim ludzie. Eksperci i pasjonaci, którzy stale pogłębiają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. W tym miejscu specjalnie dla Was piszemy o tym, co w świecie marketingu najważniejsze i najciekawsze.

Najdrożsi na Mundialu w Rosji: Francja przed Hiszpanią. Polska dopiero 12
19.06.2018

Najdrożsi na Mundialu w Rosji: Francja przed Hiszpanią. Polska dopiero 12

Mówi się, że pieniądze na boisku nie grają, ale gdyby to rzeczywiście była prawda Paris Saint Germain nie przeznaczyłoby budżetu o wartości 400 mln euro na letnią renowację drużyny. Dzisiejsze gwiazdy futbolu kosztują dziesiątki, jak nie setki milionów euro! To zazwyczaj gwarantuje klubowe trofea, ale czy pieniądze przekładają się również na sukces reprezentacji? Sprawdziliśmy dokładne wartości wszystkich reprezentacji, w tym oczywiście reprezentacji Polski.

czytaj więcej
Talent, strategia i odpowiedni lider. Jak świat biznesu miesza się ze sportem
14.05.2018

Talent, strategia i odpowiedni lider. Jak świat biznesu miesza się ze sportem

Biznes i sport wiele łączy. To dyscypliny drużynowe i kontaktowe. To rywalizacja, pokonywanie konkurencji i dążenie do celu. W jaki sposób zarządzać potencjałem zespołu, aby zapewnić realizację ambitnych celów i sięgnąć po mistrzostwo? 

czytaj więcej
Odliczanie do Mundialu: Twitterowy mecz o czytelnika
23.03.2018

Odliczanie do Mundialu: Twitterowy mecz o czytelnika

Mistrzostwa świata w Rosji zbliżają się wielkimi krokami. Nadchodząca największa piłkarska impreza na świecie wzmaga zainteresowanie sylwetkami kadrowiczów. Fani skupiają się jednak nie tylko na swoich boiskowych idolach, ale też na tym, co i jak piszą o nich najlepsze piłkarskie pióra. Wzrosty obserwujących? Wzrosty zaangażowania? Policzyliśmy, jak efektywnie tweetują dziennikarze sportowi.

 

czytaj więcej
Wszyscy wchodzą w e-sport. Gdzie jest miejsce dla twojej marki?
15.03.2018

Wszyscy wchodzą w e-sport. Gdzie jest miejsce dla twojej marki?

Na globalnym rynku króluje kilka gier, a w rozgrywkach króluje kilka drużyn. E-sportowa bańka rośnie dmuchana coraz to większymi pieniędzmi od coraz to większych marek. Jednak jeśli myślisz, że to pole do promocji tylko dla największych marek, to mocno się mylisz. Jest tu miejsce dla każdego.

czytaj więcej
Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek siatkarskich?
14.03.2018

Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek siatkarskich?

Dzięki sukcesom Reprezentacji Polski mężczyzn, od kilku lat siatkówka jest jednym z najpopularniejszych sportów w kraju. Również mecze ligowe przyciągają tysiące kibiców. Skąd czerpać informacje na temat rozgrywek? Jakie treści pojawiają się na oficjalnych kanałach?

czytaj więcej
Lechia rozbiła marketingowy bank! Messi z Indonezji w Gdańsku
13.03.2018

Lechia rozbiła marketingowy bank! Messi z Indonezji w Gdańsku

Egy Maulana Vikri – filigranowy siedemnastolatek z Indonezji to największą gwiazdą Lechii Gdańsk! Przynajmniej na kilka dni. Choć brzmi to jak żart, żartem wcale nie jest. W Europie niemal nikt o nim nie słyszał. W swoim kraju Vikri uchodzi za wielki talent. Tylko na Instagramie ma ponad 700 000 obserwujących. To nowy, absolutny rekord Ekstraklasy.

czytaj więcej
Odliczanie do Mundialu: Kto najlepiej gra w social media?
10.03.2018

Odliczanie do Mundialu: Kto najlepiej gra w social media?

Do Mistrzostw Świata w Rosji zostało już mniej niż 100 dni. Do czerwca polscy zawodnicy rywalizować będą nie tylko o powołania Adama Nawałki, ale także o naszą uwagę w mediach społecznościowych. We współpracy z analitykami z Sotrender, sprawdziliśmy, który piłkarz robi to najlepiej.

czytaj więcej
Kibic. Czyli kto?
05.03.2018

Kibic. Czyli kto?

O tym, że rola fana nie ogranicza się do kupowania biletów na mecze, nikogo przekonywać nie trzeba. Z tego, że jest on wyjątkowo specyficznym odbiorcą, wszyscy zdają sobie sprawę. Ale jak konkretnie powinniśmy definiować jego rolę w życiu wspieranej przez niego organizacji sportowej?

czytaj więcej
Czy to już koniec Snapchata?
28.02.2018

Czy to już koniec Snapchata?

Ostatnia aktualizacja aplikacji wprowadziła wiele istotnych zmian w wyglądzie aplikacji, które - delikatnie mówiąc - nie spodobały się użytkownikom. Czy zatem warto dalej inwestować w działania marketingowe na Snapchacie?

czytaj więcej